Friday 10 June 2011

something i wanna tell u~

其实,我是太闷了~而且还有1天就要上课了。。
well,i'm too bored..and juz 1 day left till the school open day..
闷到!!我的功课也还没做好~ sienz~
bored till...dont know how to say!!also...my homework haven't complete ~
那个历史难道要死。。。读也不知道做么==
history so hard..why do we have to read this kind og thing..
可是还蛮喜欢这科的,矛盾。。。
but i still like those stories,akward..
今天去钢琴课。。。老师给我新歌。。
today i went to piano lesson..my teacher gave me new songs..
密密麻麻的。。越来越难了。。。
those nate are so small..and it's getting harder and harder..
而且。。。你看了会死人的。。。
u will faith if u see it..
这次真的要认真了。。。不然没救了~
need to work harder..or else~
其实。。我还有一件事情要宣布。。。
and something i really wanna say..
就是hor。。。我的钢琴考试。。。 过关了!!!
is ..my piano exam...PASSEDDDDDDD!!!!

好开心!!算我幸运,天助我也~
so damn happy!!i'm so lucky,thank god~
阿弥陀佛:)
柔艺,你放心吧~你会过关的!!
我相信你:)

i wan it all....
and i wan it all...back...
peace out^^

要讲的也有这些罢了。。。
this is all i wanna say...
所以。。。掰掰。。。呵呵~
and bye<3

宣羽,你给我记着!!你看,我为了你用华语写~浪费我的宝贵时间==
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。。。

No comments:

Post a Comment